Επιλεγμένα Άρθρα

Πως να Αποφύγετε την Τσάκιση στα Δερμάτινα Παπούτσια σας
Η αλήθεια είναι ότι υπό άλλες συνθήκες, το άρθρο αυτό θα μπορούσε να είναι πολύ μικρότερο και θα έμοιαζε κάπως έτσι: Πώς να αποφύγετε την τσάκιση στα δερμάτινα παπούτσια σας: Μην τα φοράτε.

Μην φοβάστε να επιδείξετε τα παπούτσια σας. Κάθε τσάκισή τους έχει μια ιστορία να πει.

Κι όμως, υπάρχουν κάποια βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να ελαχιστοποιήσετε την τσάκιση στα αγαπημένα σας παπούτσια. Το πρώτο βήμα περιλαμβάνει τη σωστή εφαρμογή του παπουτσιού στο πόδι σας καθώς η αίσθηση ενός παπουτσιού είναι συχνά υποκειμενική και πρέπει πάντα να επιλέγετε ένα παπούτσι που είναι σίγουρα άνετο για εσάς.
Προβολή Δημοσίευσης
Πώς να Φροντίζετε τα Σουέντ Παπούτσια σας
Πολλοί θα σας πουν ότι τα σουέντ (suede) παπούτσια είναι εξαιρετικά δύσκολο να διατηρηθούν, κάτι που δεν ισχύει. Είτε πρόκειται για ένα νέο ζευγάρι που θέλετε να φροντίσετε, είτε θέλετε να αναζωογονήσετε ένα παλιό, σας έχουμε φτιάξει έναν οδηγό για το πώς να φροντίζετε και να προστατεύετε τα σουέντ παπούτσια σας για να διασφαλίσετε ότι θα παραμείνουν σε άριστη κατάσταση για πολλά χρόνια ακόμη.
Προβολή Δημοσίευσης
To top
31 Δεκ

New Year’s Resolutions: Μια διαφορετική προσέγγιση

Την περίοδο των γιορτών, όλοι αρχίζουμε να σκεφτόμαστε όλα όσα θέλουμε να πετύχουμε τη νέα χρονιά. Τείνουμε να βάζουμε υπερβολικά μεγάλους στόχους που τις περισσότερες φορές αδυνατούμε να πετύχουμε. Δεδομένης της χρονιάς που πέρασε, ίσως αυτή τη φορά οι στόχοι μας να πρέπει να εστιάζουν σε άλλα πράγματα, πιο σημαντικά.

  1. Να απολαμβάνουμε περισσότερο τη ζωή. Σε όλους μας αρέσει να διασκεδάζουμε και να περνάμε καλά. Τι σημαίνει όμως για τον καθένα να απολαμβάνει περισσότερο τη ζωή; Ό,τι και να σημαίνει για εσάς, είναι σημαντικό να περνάτε όμορφες στιγμές με τους ανθρώπους σας.
  2. Να τρώμε καλύτερα και να ασκούμαστε περισσότερο. Δε χρειάζεται να πηγαίνουμε γυμναστήριο κάθε μέρα και εννοείται θα φάμε ό,τι μας αρέσει. Μπορούμε ωστόσο να προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι μικρό κάθε μέρα, όπως το να πάμε κάπου περπατώντας.
  3. Να ξεκινήσουμε κάτι καινούργιο. Τι είναι αυτό που πάντα θέλαμε να ξεκινήσουμε και δεν το έχουμε κάνει μέχρι τώρα; Ένα όργανο; Ένα βιβλίο; Μια δραστηριότητα; Ας αφιερώσουμε λίγο χρόνο στον εαυτό μας κάθε εβδομάδα για να δουλέψουμε πάνω στο νέο μας χόμπι.
  4. Να κόψουμε επιβλαβείς συνήθειες. Κάπνισμα; Αλκοόλ; Ίσως ήρθε η ώρα να τα περιορίσουμε. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το πετύχουμε. Η αρχή θα γίνει μόλις το πάρουμε πραγματικά απόφαση. Εννοείται ότι το ξεκίνημα θα είναι δύσκολο και δεν χρειάζεται να αισθανόμαστε άσχημα εάν οι πρώτες μας προσπάθειες δεν έχουν αποτέλεσμα.

5. Να βάλουμε στόχο την ψυχική μας ηρεμία. Φυσικά, οι προηγούμενοι τέσσερις στόχοι αποσκοπούν στην ψυχική μας ηρεμία αλλά οφείλουμε στον εαυτό μας να τον φροντίζουμε τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά με κάθε τρόπο. Μόνο εμείς οι ίδιοι γνωρίζουμε πώς μπορούμε να το πετύχουμε αυτό. Με το να κλείσουμε την τηλεόραση; Να κάνουμε εθελοντισμό; Το 2020 και το 2021 ήταν οι χρονιές που καταλάβαμε πόσο πολύτιμη είναι η σωματική μας υγεία.

Μήπως το 2022 αξίζει να είναι η χρονιά που θα αντιληφθούμε πόσο σημαντική είναι και η ψυχική μας υγεία;

Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά σε όλους μας!

Έλενα Κούκουρα

Η Έλενα σπουδάζει στο Vrije Universiteit of Brussels ως μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο Communication Department. Aυτή τη στιγμή εργάζεται ως Website Coordinator στο κατάστημα Spiridoula Metheniti και στον Oργανισμό Women in Economics. Μιλάει 4 ξένες γλώσσες, ασχολείται με τον κλασσικό χορό και της αρέσουν τα ταξίδια και ο χώρος της μόδας.